מדרסים בתל אביב

ראשי / מדרסים בתל אביב

מעוניינים לרכוש מדרסים בתל אביב והסביבה? לא יודעים במי לבחור או איזה סוג מדרס מתאים לכם? כדאי לכם לקרוא את השורות הבאות. 

המומחים של המרכז הישראלי למדרסים עושים עבורכם את העבודה ומספקים לכם סקירה רחבה על חנויות מדרסים מומלצות ועל סוגי המדרסים הדרושים.

את חנויות המדרסים בתל אביב והסביבה תוכלו למצוא במגוון אזורים, החל מצפון העיר, דרך מרכזה ואף בדרום העיר. כמובן כי גם בפאתי תל אביב יש חנויות מדרסים מצוינות, אך אל דאגה, אנחנו נקשר אתכם אל המומלצות ביותר. 

מדרסים הם אביזר אורטופדי שעתיד להקל על כאבים בכפות הרגליים, לפזר עומסים בצורה תקינה, לקבע מנחים נכונים ולמנוע בעיות אורטופדיות עתידיות.  

ניתן למצוא היום מגוון רחב של מדרסים, החל ממדרסי מדף פשוטים ועד מדרסים איכותיים באלפי שקלים. מדרסים שונים זה מזה בחומר ממנו הם מיוצרים, מחומרים רכים וספוגיים עד מדרסים מחומרים מרוכבים. 

לכן, לפני שאתם ניגשים לבחור חנות מדרסים בתל אביב והסביבה רצוי שתבינו מה האופציות שעומדות בפניכם, מה היתרונות והחסרונות של כל מדרס והאם הוא יכול לסייע לכם בבעיה ממנה אתם סובלים או לסייע לכם לשפר ביצועים?

זה המקום לשאול אותנו שאלות, לברר אודות מחירים של מדרסים בחנויות המדרסים בתל אביב, להבין אילו סוגים קיימים, מי נותן אחריות ומי מספק את רמת השירות הגבוהה ביותר. המומחים שלנו כאן לצדכם.

 

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

מדרסים אורטופדיים מחיר מומלץ
התאמה של מדרסים אורטופדיים
מדרסים אורטופדיים
התאמה של מדרסים אורטופדיים

סוגים שונים של מדרסים לכל מטרה

מדרסים איכותיים

מדרסים ביומכניים בתל אביב

מדרסים ביומכניים נחשבים על ידי רבים למדרסים המתקדמים ביותר, אלה שנותנים את המענה האיכותי ביותר לכפות הרגליים. המדרסים כשמם כן הם, פותרים בעיות ביומכאניות הקשורות למנחים שונים של כף הרגל, ביחס לעצמה וביחס לגפה התחתונה. המדרס הביומכאני מסייע לשפר את התנועה ולהתאים את כף הרגל לדריכה יעילה על אף ליקויים מולדים או נרכשים. אנשים אשר סובלים מפלטפוס, דורבן בכף הרגל, מטטרסלגיה, ודלקות גידים מוצאים עצמם מסתייעים במדרסים ביומכאניים לאורך שנים ומעידים על הקלה משמעותית בתסמינים.

מדרסי מדף

מדרסים לריצה

מדרסי ריצה צריכים לשאת עומסים מאוד גדולים ולמנוע זעזועים מכפות הרגליים. לשם כך עליהם להיות איכותיים מאוד, להיות מותאמים במדויק לכף הרגל הספציפית ולהיות עשויים מחומרים עמידים, אשר ישאו בכושר ספיגה מעולה. מדרסי ריצה אורטופדיים או ביומכניים הם האופציות המועדפות על אוכלוסיית הרצים והאצנים, שכן הם מתחשבים במבנה הייחודי של כפות הרגליים שלהם. ניתן למצוא מגוון רחב של מדרסי ריצה בתל אביב והמרכז אך מעט מאוד מדרסים ברמת איכות מצוינת.

מדרסים לכאבים בכף הרגל

מדרסים לכאבים בכף הרגל

כאבים בכף הרגל באמצע הלילה או במהלך פעילות גופנית נובעים פעמים רבות מעומסים המתרכזים בנקודות מסוימות. בנוסף, ישנן פתולוגיות מוכרות אשר נותנות אותותיהן וגורמות לכאבים עזים בכפות הרגליים. בין אם מדובר על כאב הנובע מעומס יתר ובין אם כאב הנובע מפתולוגיה יש לגשת לאבחון מקצועי ורק אחריו להתאים מדרסים לכאבים. יש מספר מרכזי פיזיותרפיה ואורטופדיה בתל אביב אשר מבצעים אבחון ייסודי ורק לאחריו בוחנים האם התאמת מדרסים לכאבים בכף הרגל אכן יספקו את הסחורה. לכן, אל תצאו מנקודת הנחה שמדרס עבורכם הוא חובה, קודם תבצעו בדיקה.

מדרסים אורטופדיים

מדרסים בהתאמה אישית

כאשר מדברים על מדרסים בהתאמה אישית אז מתכוונים למדרסים ביומכניים או אורטופדיים העשויים מחומרים איכותיים ומותאמים לאחר אבחון יסודי ובדיקה של איש מקצוע (לרוב פיזיותרפיסט מומחה). אפשר למצוא מדרסים בהתאמה אישית במרכז הישראלי למדרסים כמו גם במקומות נוספים בתל אביב והסביבה. אנחנו ממליצים על מדרסים מסוג זה, שכן הם מותאמים עבור כף הרגל ועבור תבנית התנועה שלכם.

מדרסים מומלצים - המרכז הישראלי למדרסים

מדרסים מומלצים

מדרסים מומלצים רוכשים רק ממומחים. המלצות ניתן לקבל ברשתות החברתיות, בקבוצות הפייסבוק של העיר תל אביב, בקבוצות של חובבי ריצה וספורט וכמובן בקריאת ביקורות ופידבקים בגוגל אך ההמלצה האמיתית היא להקשיב לכפות הרגליים שלכם. לאחר שקיבלתם מספר המלצות על איש מקצוע, בצעו בדיקה של כפות הרגליים ושל מערכת התנועה שלכם, גלו את הליקויים הדרושים ורק אז בקשו הצעת מחיר למדרסים מומלצים. אם כל הפרמטרים נשמעים לכם ועולים בקנה אחד עם הדרישות שלכם אז מצאתם את המדרסים המומלצים עבורכם, אלו שיהיו נוחים בכף הרגל, בכיס ובחוויה.

מדרסים אורטופדיים - המרכז הישראלי למדרסים

מדרסים אורטופדיים במרכז

מדרסים אורטופדיים נותנים מענה למגוון רחב של בעיות. חשוב למצוא מדרסים אורטופדיים המותאמים אישית ולאחר סריקה של כף הרגל או קיבוע שלה באמצעים מתקדמים. קיימים מגוון רחב של חנויות מדרסים אורטופדיים במרכז כאשר המובילות שבהן אף מספקות מעבדה לניתוח תנועה וסריקה תלת מימדית של כפות הרגליים. מדרס אורטופדי לכאבים או לשיפור ביצועים הוא אופציה מועדפת על ידי פיזיותרפיסטים רבים, אשר מבינים כי תיקון מנח כף הרגל הוא האופציה הטובה ביותר למניעת פציעות ומניעת ליקויים. ישנם מספר גדול של חנויות מדרסים אורטופדיים במרכז, אך רק במספר מועט מבצעים התאמה אישית על ידי איש מקצוע מתחום הפיזיותרפיה או האורטופדיה.

מדרסים שאלות ותשובות שלא כדאי לפספס

איזה מדרסים הכי טובים עבורכם?

על השאלה אילו מדרסים הכי טובים עבורכם אנחנו עונים באופן חד משמעי - אלה שהכי נוחים לכם לאורך זמן! מדרסים יכולים לעלות הון תועפות ולא לספק תמיכה הולמת שכן לא הותאמו כראוי. מנגד, מדרס יכול לעלות מאות בודדות של שקלים ולספק לאדם מסוים שיפור ניכר בחווית ההליכה. לכן, המדרסים הכי טובים הם אלה שגורמים לכם להרגיש כאילו אתם הולכים על עננים, אלה שמפזרים לכם עומסים בצורה מצוינת ונשארים אתכם למספר שנים.

כמה עולים מדרסים?

מחיר של מדרסים משתנה בין ספק לספק ואף בין מקום למקום. מחיר של מדרסים בתל אביב יהיה זול יותר מאשר בפריפריה נוכח תחרות גבוהה יותר בין המקומות. חשוב לדעת כי מחיר של מדרסי מדף יכול להיות עשרות שקלים בעוד מדרסים ביומכניים יכולים להגיע עד 5,000 ש"ח. איכות המדרס והמחיר ישתנו לפי סוג המדרס, החומר ממנו מורכב, המעבדה בה מתבצעת ההרכבה, איכות השירות, תקופת האחריות וסוג הבדיקה להתאמה ואבחון. אל תתפתו לבחור מדרסים זולים מדי שכן הם עלולים לגרום יותר נזק מתועלת. מנגד, לא בטוח ש"טייטל של מדרסים יקרים הוא בהכרח תו תקן למדרס שיתאים לכם.

מי צריך מדרסים?

לא כל אחד צריך מדרסים ובטח לא בכל גיל. מדרסים לילדים לדוגמה מתאימים רק אם יש המלצה ברורה מאורטופד. מדרסים לספורטאים מתאימים רק כאשר הם חשים אי נוחות או לוקים בתבנית התנועה או סובלים מפתולוגיה מסוימת. אם אתם חשים אי נוחות במהלך ביצוע פעילות גופנית או לאחריה אז ייתכן ומדרסים ייתנו לכם מענה הולם. בכל אופן כדאי לבצע בדיקה אצל איש מקצוע על מנת להבין מהי הסיבה לכאב או לאי הנוחות.

למה לבחור במרכז הישראלי למדרסים?

המלצות על מדרסים ועל השירות

"נתקלתי בעשרות פרסומים על מדרסים שקפצו לי בכל מקום אפשרי ולא באמת ידעתי מה טוב, מה איכותי ומה באמת יעשה הבדל? פניתי למרכז הישראלי למדרסים, והם במקצועיות שאלו אותי את השאלות הנכונות ונתנו לי מספר אפשרויות שיענו על הדרישות שלי. אכן הם לא טעו, אני כבר שישה חודשים עם מדרסים מעולים, ביצועים משופרים ובלי כאבי כפות רגליים, אז תודה רבה, אביהו חצ'בי".

"האמת שאני כבר כמעט קניתי מדרסים בתל אביב באחת החנויות האלה שהמוכר מציג את עצמו כמבין גדול אך ברגע האמת התחרטתי ופניתי למרכז הישראלי למדרסים, הם אלו שהפנו אותי לפיזיותרפיסט מומחה לכף רגל ולבדיקת אבחון יסודית ומקצועית שמצאה כי אני סובל מכף רגל שטוחה וגפה אחת קצרה מהשנייה, כך שהייתי חייב מדרסים בהתאמה אישית. הם כמובן שעזרו לי למצוא מדרסים במחיר מעולה ובאיכות הגבוהה ביותר בישראל, מנור רז".

דילוג לתוכן